Vadbena naprava na dvorišču

Idealen način treninga za vas in vaše otroke je, da na svojem vrtu postavite vadbeno postajo. Imeti športno igrišče doma je neverjetno praktično, ker vam omogoča, da preživite več časa s svojimi otroki ter manj časa za potovanje in plačevanje za članstvo v telovadnici. Novo športno igrišče in vadbena postaja na dvorišču bo zagotovo vzbudilo njihovo resnično zanimanje za aktiven življenjski slog. V vsaki ploščadi smo zbrali številne priložnosti za popestritev aktivnega užitka vaše družine.  Objekti so v osnovi večnamenski. Vaje za hrbet, noge, roke in podlakti  kot so vleki, sklece in trebušne vaje ob uporabi  boksarske vreče. Moč in vzdržljivost se bosta povečali ko vržete medicinsko žogo. Plazenje na a plezalne vrvi in z uporabo plezalne stene bo okrepite oprijem in koordinacijo rok in oči. Na njej lahko izvajate različne funkcionalne vaje naše vadbene postaje, kot so počepi, izpadni koraki, poskoki, raztezanje itd

Kategorija:

Pri oblikovanju naprave na prostem za vadbo je bistveno, da vključuje različne funkcije, ki bodo poskrbele za širok nabor fitnes ciljev in vaj. Tukaj je nekaj ključnih funkcij, ki jih vadbena naprava ponuja:

Pull-up in Monkey Palice: Vključite različne višine in vrste palic za vlečenje, da se prilagodite različnim položajem oprijema in stopnjam spretnosti uporabnika. Monkey bars lahko opremi dodajo tudi zabaven element.

Stojala za počepe in J-kavlji: Vključite stojala za počepe z nastavljivimi J-kavlji za izvajanje počepov, stiskanja s klopi in drugih vaj za dvigovanje uteži.

Potopne postaje: Namestite potopne postaje za ciljanje na prsih, tricepsih in ramenih. Ti so bistveni za vaje z lastno težo, kot so skoki in dvigi nog.

Postaje plezalne vrvi: Pritrdite plezalne vrvi na opremo za vadbo plezanja, ki izboljša moč oprijema in vzdržljivost zgornjega dela telesa.

Sidra za bojno vrv: Vključite sidrne točke za bojne vrvi, ki so odlične za kardiovaskularno kondicijo in moč zgornjega dela telesa.

Priponke za prstane: Namestite obroče za vaje v gimnastičnem slogu, kot so padci obročev, dvigi mišic in nizi obročev.

Palice z več prijemi: Ponudite palice z več prijemi za vaje, kot so sklece, deske in vrste, kar uporabnikom omogoča spreminjanje položaja rok.

Vodoravna lestev ali prečna stena: Ustvarite vodoravno lestev ali prečno steno za funkcionalne plezalne vaje in trening agilnosti.

Viseči mostovi ali tovorne mreže: Za napredne uporabnike razmislite o dodajanju visečih mostov ali tovornih mrež za izziv ravnotežja in koordinacije. Postaje za gimnastiko: Določite območja za gimnastične vaje, kot so sklece, telesne vrste in dvigi nog.

Varnostne podloge in podloge: Postavite varnostne podloge in podloge pod območja z močnimi udarci, da zmanjšate tveganje poškodb v primeru padcev. Znaki in navodila: Zagotovite jasna navodila in znake za pravilno uporabo in varnostne smernice.

Z vključitvijo teh funkcij v vašo zunanjo opremo lahko ustvarite vsestranski prostor za vadbo, ki je primeren tako za začetnike kot za napredne navdušence nad fitnesom in ponuja široko paleto možnosti vadbe za moč, kondicijo in funkcionalno vadbo v fitnesu.

Izposojevalnica